The Greatest Guide To معماری

Wiki Article

رنگ‌بندی خنثی از رنگ‌های ماشین‌آلات و متغیر، چوب‌های خام و فلزات ناتمام باحال و هوای ماشینی حکایت دارد.

منازل در مراکز شهرها و به خصوص پایتخت بیشتر به این سمت گرایش پیدا کرده‌اند تا شهرهای مجاور مراکز و یا شهرستان‌ها؛ هر چند با رشد سریع تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی، سایر افراد نیز به دنبال همگام سازی خود با متد دکوراسیون مدرن برآمده‌اند تا به نوعی خود را با مد روز به پیش ببرند.

اگر به‌اندازه کافی خوش‌شانس باشید که درب‌هایی داشته باشید که رو به تراس بازشود نصف راه ساختن یک فضای الهام گرفته از مناطق مدیترانه‌ای را رفته‌اید.

امید است با همراهی مجله دکوراسیون توکامگ و بیان نظرات خود ما را در این راه همراهی کرده و با پیشنهادات شما در مسیر تهیه و تولید مطالب مورد نیاز شما حرکت کنیم. ما را از نظرات خود بی‌بهره نگذارید.

اتاق‌ها می‌توانند سنتی، مدرن، رسمی یا آرام باشند و ازلحاظ بصری طبع رنگی که در طراحی آن‌ها به کار می‌رود، گرم یا سرد باشد.

اما در بخش نورپردازی آشپزخانه کارهای بسیاری در این حوزه صورت گرفته است. از چشمه‌های نور بزرگ و خاص که به عنوان دکوراتیو محسوب می‌شوند تا نورها مخفی و هالوژن‌ها یا ال ای دی‌ها که کم مصرف‌ترین هستند. با توجه به این که اختراعات و ابداعات بشر به سمت کاهش مصرف انرژی حرکت می‌کند، این موارد در آشپزخانه‌های مدرن به حداکثر صرفه جویی توجه دارند.

استفاده از ستون‌های بلند و ایوان‌های مرتفع ????????? ???? ??? ???? یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های طراحی داخلی منازل ایرانی است.

عرفان زمانی گفت: بهمن ۱۴, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۷ ق.ظ سلام ممنون از توجهتون، سعی می کنیم عکس های بروزتری استفاده کنیم ?

برای این منظور باید از همه قسمت‌های مختلفی که چیدمان یک‌منزل را تشکیل می‌دهند آگاهی داشته باشید و نکات مختلف را برای چیدمان و خرید وسیله‌ها رعایت کنید.

فضایی سفید همیشه اتاق‌ها را بزرگ‌تر و تمیزتر نشان می‌دهد و افزودن رنگ سیاه به آن بُعد می‌دهد.

بنابراین در نظر گرفتن سالن بزرگ و مبلمان بیشتر برای مورد اول و اختصاص دادن یکی از اتاق‌ها به دفتر کار برای دومی امری است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

مانند نشیمن، این قسمت را نیز با لوازم و حواشی کار پیش خواهیم برد و سپس به سراغ چیدمان و طراحی می‌رویم.

 برای سبک دکوراسیون کلاسیک می‌توانید تا جایی که امکان دارد از نظم و تقارن استفاده کنید.

زیرا این سبک ترکیبی متنوع و درعین‌حال متناسب از پهلوی یکدیگر قرار دادن اجزا است.

Report this wiki page